Trauma Team uporał się z traumą, jaką była niemożność przejścia gry.
CD Projekt Red nie tylko dba o obyczajność modderów (dowodem usunięcie moda, który pozwalał na seks z Keanu Reevesem), ale i intensywnie pracuje nad łataniem builda. Sęk w tym, że choć pierwszy duży patch poprawił użycie pamięci i wyeliminował kilka możliwych przyczyn crashowania, to jednocześnie… uniemożliwiał on przejście gry. Część odbiorców uskarżała się, że podczas obowiązkowego zadania „Stary znajomy” nie otrzymywali telefonu od Takemury, co blokowało dalsze postępy. Studio natychmiast poinformowało, że jest świadome problemu i zapowiedziało pracę nad jego wyeliminowaniem.
We're working on the issue where the conversation with Takemura may not start during the quest "Down on the Street" for @CyberpunkGame and plan to release a Hotfix to address it as soon as possible.
In the meantime, here's a potential workaround👇https://t.co/ujjxb8snGu— CD PROJEKT RED CS (@CDPRED_Support) January 25, 2021
Najnowszy hotfix, oznaczony numerkiem 1.11. jest niby skromniutki, lista poprawek zamyka się na raptem dwóch punktach. Aktualizacja jest jednak o tyle istotna, że naprawia wprowadzone uprzednio problemy z losowością przedmiotów i – po prostu – pozwala przejść graczom dalej.
Hotfix 1.11 is available on PC, consoles and Stadia!
This update restores item randomization and fixes a bug which affected some users’ holocall with Takemura in Down on the Street quest.
Details: https://t.co/SsVYRGfdha pic.twitter.com/TAQmRilNxq
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) January 28, 2021
Z pozostałych wieści: warszawski blockbuster został nominowany do nagród D.I.C.E. Awards, acz w raptem jednej kategorii (dla porównania: The Last of Us Part II zawalczy o 11 statuetek).