Odpowiedzi udzieli Damian Jaśkowski (Fundacja Indie Games Polska), który jak nikt orientuje się w realiach Państwa Środka.
Całkiem niedawno fundacja ruszyła z bezpłatnymi konsultacjami dla polskich twórców, którzy chcieliby zwiększyć sprzedaż za Wielkim Murem. Popyt był na tyle duży, że zgłoszenia trzeba było zamknąć przed czasem… acz nic straconego, podobne akcje będą odbywać się również w kolejnych miesiącach.
W tzw. międzyczasie Damian Jaśkowski, wcześniej związany z Instytutem Polskim w Pekinie, zgodził się porozmawiać z nami o tym, jak chiński rynek w ogóle wygląda, jak na jego kształt wpłynie wprowadzenie regionalnej wersji Steama, do których mediów warto uderzyć z prasówką i na jakich targach się pokazywać. Nie obyło się również bez wątku dostosowywania krajowych produkcji do wymogów chińskich urzędników.
Audycję znajdziecie na SoundCloudzie:
Oraz na Spotify:
Pod tym adresem nadajemy z kolei na Apple Podcasts.