Wiecie, to ta gra, o której piszemy, że „miksuje Diablo i Don’t Starve”, by nabić sobie kliki.
Polski hack’n’slash dawał nam się już sprawdzić po wielokroć. Do testów wersji alfa zapraszaliśmy zarówno w marcu ubiegłego roku, jak i w czerwcu; mało tego – 80 kodów rozdaliśmy w ramach akcji #ZostanWDomuGrajWPolskieGry.
Najnowsza okazja do sprawdzenia, jak dziełko A2Softworks sprawdza się w praktyce, nadarzy się już 3 lutego. Właśnie wówczas, w ramach Steam Winter Festivalu, ruszy otwarta beta. By uczcić kolejną turę testów, autorzy zaprezentowali długi trailer, na którym aż gęsto od zróżnicowanych klimatycznie lokacji. Ponadto możemy się przyjrzeć systemowi walki, starciom w czteroosobowym co-opie, kreacji postaci czy bossom.
Dla przypomnienia: gra A2 Softworks chce pożenić formułę action RPG, kooperację i elementy survivalu. Rzecz ma być trudna nie tylko przez wzgląd na warunki pogodowe, ale również walkę (bez autocelowania, silnie bazującą na zdolnościach). Już teraz produkcja oferuje bezklasowy system postaci (oparty w dużej mierze na craftingu) oraz wymaga, by odbiorcy dostosowywali swój ekwipunek do konkretnych wyzwań i przeciwników.
Akcja toczy się w proceduralnie generowanym multiwersum. Między kolejnymi światami przemieszczamy się przez bramy (tytuł to nie przypadek), każdy z nich ma mieć zresztą własne mechanizmy związane z przetrwaniem. Pełna wersja powinna ukazać się w drugim kwartale 2021.