„Ostatnio wolę wylogować się z rzeczywistości (…) Chciałabym przenieść się w czasie, zamknąć oczy i obudzić za kilka, kilkanaście lat… Może w 2077? – pisze aktorka.
Uczciwie przyznajmy, że nie jest to najbardziej szokująca próba wykorzystania ogólnopolskich protestów przeciwko orzeczeniu Trybunału Konstytucyjnego. Niechlubna palma pierwszeństwa należy się trenerce fitness Joannie Majce (vel Fitbadurce), która w instagramowym wpisie połączyła zakaz aborcji z… promocją batoników Olimp.
Oczko niżej sytuuje się prezenterka TVN Klaudia El Dursi, która choć żyje w „państwie pełnym absurdu” i czuje „lęk o jutro”, to jakoś przyjemniej lękać się w płaszczu Good Lookin.
W związku z wczorajszym materiałem prezentującym próbki polskiego dubbingu Cyberpunka 2077 (odsyłam do tego newsa) głos zabrała właśnie Marta Żmuda-Trzebiatowska, która – ujawniono – wcieli się w rolę Judy Alvarez. Zakładam, że nie śledziła ona burzy, jaką rozpętały w sieci koleżanki, bo popełniła podobny błąd.
Wczoraj od Joanny Majki i Klaudii El Dursi odcięły się promowane przez nich marki. Olimp Sport Nutrition zerwał współpracę z instagramerką, a jego przedstawiciel zaznaczył, że „wpis pojawił się na jej profilu bez wiedzy i zgody (firmy). Nie zgadzamy się na taki sposób komunikacji”. W rozmowie z Wirtualnymi Mediami przedstawiciel sklepu Good Lookin przeprosił i zapewnił, że nigdy nie wyraziłby zgody na taką formę promocji.
Zapytaliśmy przedstawicieli CD Projektu, czy spółka zamierza odnieść się w jakiś sposób do sprawy i czy popiera ona wykorzystywanie ogólnopolskich protestów w celach promocyjno-marketingowych. Jeżeli studio zdecyduje się zabrać głos – zaktualizujemy newsa.