Członek Bloober Team wyjaśnia, jak grać w dwie gry równocześnie. A inny członek Bloober Team przypomina, że w produkcji usłyszymy aż dwa soundtracki.
Przyznaję, że wstęp trąci sloganem marketingowym, nie da się jednak ukryć, że krakusi oparli rozgrywkę właśnie na zderzeniach dwóch skrajności. Na pięciolinii będą się więc udzielać zarówno Arkadiusz Reikowski (nagrodzony ostatnio za soundtrack do Layers of Fear 2), jak i Akira Yamaoka, kompozytor najważniejszych odsłon Silent Hilla. Próbkę ścieżki dźwiękowej właśnie zresztą otrzymaliśmy.
W grze pojawią się również dwie różne perspektywy czasowe, a główna bohaterka, Marianne, potrafi przeskakiwać między dobrze znanym nam światem, a rzeczywistością żywcem wyrwaną z płócien Beksińskiego czy Gigera.
W najnowszym materiale promocyjnym Michał Napora wyjaśnia, że większość czasu gry spędzimy w jednym z nich. Będą jednak momenty, w których tytułowe medium ma się przemieszczać równocześnie na obu płaszczyznach oraz takie, w których zafundujemy sobie rasową eksterioryzację. Przykładowo pozostawimy „fizyczną” Marianne w jednym punkcie, poruszając jedynie jej duchowym awatarem.
Gra zadebiutuje już 10 grudnia (na pecetach oraz Xbox Series X/S). Dodajmy, że użytkownicy Xbox Game Passa otrzymają ja za darmo już w momencie premiery.
Korzystając z resztek czasu antenowego przypominamy naszą obszerną, ekskluzywną zapowiedź (choć trudno w to uwierzyć dalej są w niej informacje, których nie zdradzono nigdzie indziej!). A na okrasę: rozmowę z Weroniką Rosati i Marcinem Dorocińskim, odtwórcami głównych ról.