Warszawiacy podsumowują amazońskie podboje.
Ponad milion sprzedanych egzemplarzy, duży dodatek fabularny w drodze, plany na podbój konsol i rzeczywistości wirtualnej… Od premiery Green Hella wydarzyło się bardzo wiele. Komercyjny sukces pozwolił kluczowym osobom w Creepy Jar sięgnąć po miano „najszybciej bogacących się Polaków w pandemii„, a nawet dorobić się naśladowców.
Zespół postanowił podsumować miniony rok krótkim dokumentem, w którym opowiada o genezie projektu i demonstruje drogę od wczesnej alfy do edycji premierowej. Projektanci zwierzają się z trudności w organizacji studia i niedostatków narzędzi, otwarcie prezentują półsurowe lokacje i modele tekstur, perorują o tym, jak pandemia wpłynęła na powstawanie co-opa (dzięki któremu ich gra zyskała drugą młodość) i chwalą się elementami tytułu, z jakich są dziś najbardziej dumni.
Dodajmy, że w materiale gościnnie udziela się Ronnie James Dio.
PS W związku z urodzinami grę możecie kupić nieco taniej; na Steamie przeceniono ją o 25%.