Specjaliści od SEO byliby dumni z tytułu naszego newsa!
Sławomir Bryk, autor tego frapującego miksu, ułatwił nam zresztą zadanie, wskazując w prasówce na swoje chlubne inspiracje. Jego Shardpunk: Verminfall to utrzymany w steampunkowej estetyce taktyczny rolplej, który zaczyna się, gdy szczurołaki przełamują oblężenie stolicy Imperium. Chcąc nie chcąc, mieszkańcy muszą spakować manatki i spróbować uciec z miasta.
Autor obiecuje implementację mechanizmów rodem z nowożytnych XCOM-ów i Darkest Dungeon. Jego gra ma żenić turowe potyczki, crafting i strategiczne planowanie. System walki uwzględnia flankowanie i prowadzenie ataku zza osłon, postaci można spersonalizować, z sama zabawa jest (w dużej mierze) proceduralnie generowana.
Z wczesnym demem możecie zapoznać się za pośrednictwem itch.io. Pierwsi użytkownicy całkiem je sobie chwalą, choć build ma swoje za uszami (chociażby dość surowy interfejs). Zainteresowanych odsyłam pod ten adres.