Land of War: The Beginning ma pierwszy właściwy gameplay

W końcu zabawa na strzelnicy to nie prawdziwa wojna!

Pierwszoosobowa strzelanka od MS Games pokaże etap II wojny światowej, który z polskiej perspektywy miał kluczowe znaczenie – sam początek starć. Choć zobaczymy też epizody z czasów późniejszych, Land of War ma być „absolutnie pierwszą grą, która skupia się na wydarzeniach z lat 1939-40”. Poziomy będą bazować na rzeczywistych bitwach z użyciem historycznego sprzętu. Przedstawione wydarzenia obejrzymy z perspektywy zwykłego żołnierza. Ma to zagwarantować szybkie tempo zabawy, a także nieustającą wymianę ognia.

Autorzy obiecują, że do gry trafi przeszło 40 typów broni, w tym mniej znane prototypy. By wiernie odwzorować zachowanie każdej broni, animatorzy konsultują się z historykami. Z kolei o realizm otoczenia ma troszczyć się „jeden z lepszych zespołów environmental designu w Polsce”.  Spojrzenie na efekty ich pracy zapewnia właśnie opublikowany zwiastun z pierwszymi fragmentami rozgrywki z wersji pre-alpha.

Autorzy uczulają, że prace są na wczesnym etapie i ostateczna wersja animacji ma trzymać poziom najlepszych FPS-ów. Dłubią też przy „przestrzennym systemie dźwiękowym”, a także oświetleniu – zmianie ulegną m.in. efekty atmosferyczne.

Technicznie rzecz biorąc, pierwsze ruchome obrazki z Land of War mogliśmy zobaczyć już wcześniej. W czerwcu autorzy podzielili się nagraniem ze strzelnicy, która pozwala pobawić się bronią odblokowaną w toku gry.

Jeśli macie ochotę dowiedzieć się o grze czegoś więcej, szukajcie jej na Steamie. Premiera planowana jest na ten rok.