„Dla nas to mały krok, ale dla biorących udział w imprezie – być może milowy”.
– twierdzą w oświadczeniu prasowym organizatorzy.
Dla przypomnienia: za akcję odpowiadają Game Industry Conference, Voodoo i Orbial Knight. Ich jam miał zwiększyć zainteresowanie rynkiem hypercasual… i chyba się udało, w mediach społecznościowych informacje o inicjatywie dotarły do 38 tys. potencjalnych odbiorców. Ostatecznie udział w zabawie wzięło 38 zespołów, co zaowocowało 28 grami. Organizatorzy wyemitowali w tym czasie 9 materiałów instruktażowych i 5 streamów.
Zwyciężyły CubeCrash od HueHueGuy’a (nagroda organizatorów) i Swipe Jump od Oaky Jam Games (nagroda publiczności). Pełną listę ukończonych gier znajdziecie pod tym adresem. W tym miejscu czekają na Was materiały e-learningowe, tutaj natomiast znajdziecie zapisy ze wspomnianych audycji na Twitchu.