Kolejnych prelekcji wysłuchamy już w sobotę.
W związku z sytuacją epidemiczną cykl wykładów, które odbywały się w Krakowskim Parku Technologicznym (Kraków) i Google Campus (Warszawa) zawieszono na początku marca. Organizatorzy podkreślali, że – o ile pozwolą na to warunki – chcieliby wrócić z inicjatywą w wakacje… wkrótce jednak i ta perspektywa okazała się mało realna.
Wygląda jednak na to, że DDA wróci do nas, choć w nowej formie. Już 25.04 odbędzie się webinarium „Art in Games”, które poprowadzą Katarzyna Olszewska (przedstawicielka Techlandu opowie o wykorzystaniu technik filmowych w produkcji gier) oraz Artur Reterski (reprezentant Vile Monarch wytłumaczy, skąd wziął się pixel art, jak ewoluował i jak jest dziś wykorzystywany). Organizatorzy chrzest bojowy mają już za sobą, w minioną sobotę Konrad Czernik (Flying Wild Hog) poprowadził wykład „Environmental concept art. Projektowanie wnętrza grywalnej lokacji na żywo”.
Zapisy odbywają się pod tym adresem.
PS Dopowiedzmy, że na youtubowym kanale DDA regularnie pojawiają się wybrane materiały z zajęć. Dowiecie się z nich (m.in.), jak wydać swoją grę na Switchu, jak budżetować produkcję i w jaki sposób wykorzystać w narracji systemy.