Rozmawiamy o komunikacji, budowaniu zespołu, relacjach między twórcami i toksycznych pracownikach.
Dodam, że w doborowym towarzystwie! Krzysztof Hrynkiewicz (Boombit) tłumaczy, jak na swoich grach może zarobić jednostka, a Bartek Sawicki (Flying Wild Hog): jak nie pozabijać się w kilkusetosobowym studiu. Marta Adamska (GOG) zdradza, czego nauczyła się zarządzając zespołem, Mateusz Osuch (Vile Monarch) przybliża słuchaczom zjawisko crunchu. Jan Kleszczyński (Nano Games) radzi, do jakiej pracy NIE aplikować, a Piotr Pawlaczyk (Techland) zastanawia się, czy związki zawodowe są gamedevowi potrzebne.
Poza tym w naszej audycji wzięli udział Sebastian Opryszczko, Hubert Mattusch i Marek Poździej, uczestnicy jamu, którzy opowiedzieli o swoich projektach.
Oglądaj #ZostanWDomuRobGry od użytkownika PolskiGamedev na www.twitch.tv
Przypominamy, że kolejny stream wystartuje o godzinie 20:00 na kanale PolskiegoGamedevu. Zapraszamy!
PS Uczestników jamu, którzy chcieliby wystąpić podczas audycji, zapraszamy do kontaktu! (Piszcie na adres: mateusz.witczak@polskigamedev.pl).