Po komercyjnym sukcesie Moonlightera (2018) i Children of Morta (2019) warszawiacy idą za ciosem.
Spółka przedstawiła światu swoje plany na kolejne lata, a więc: dwa nowe projekty. Jak twierdzi Paweł Feldman (dyrektor wydawniczy 11 bit):
Nadal jesteśmy wydawcą szukającym wyjątkowych tytułów. Przywiązujemy do tego jeszcze większą wagę niż poprzednio. Jednak naszym zadaniem jest wyłuskać perełki i wraz z ich deweloperami sprawić, że zalśnią na rynku. Wierzymy, że połączenie unikalnych cech projektów i naszej marketingowej magii, będzie nadal przekładać się na sukcesy. Obecnie pracujemy nad dwoma grami i jesteśmy dumni, że mamy je pod swoimi skrzydłami.
Niestety informacji o nowych grach mamy jak na lekarstwo. Wiadomo, że pierwszym ma być RPG od polskiego studia Fool’s Theory (Seven: The Days Long Gone) o roboczym tytule Vitriol. Prezes studia Jakub Rokosz skomentował współpracę formułką tyleż grzecznościową, co enigmatyczną.
Jesteśmy naprawdę szczęśliwi zawierając umowę z 11 bit studios. To wydawnictwo potrafiące odnaleźć w grach wyjątkową duszą i wierzymy, że nasz projekt jest tytułem, który wpisuje się w tę filozofię.
Ponadto 11 bit kontynuuje współpracę z hiszpańskim studiem Digital Sun Games (Moonlighter). Wydawnicze portfolio spółki wzbogaci się dzięki niej o całkiem nową markę o kodowej nazwie Foxhole. Również prezes Javier Gimenez stroni jednak od konkretów.
Bardzo chcieliśmy znów pracować z tym wydawnictwem. Czujemy, że 11 bit studios zrobili świetną pracę przy Moonlighterze i razem zamierzamy osiągnąć jeszcze więcej. I oto właśnie chodzi.
Warszawiacy zaznaczają, że Vitriol i Foxhole są na różnych etapach produkcji, a więcej na ich temat dowiemy się w roku 2020. Przy obu grach budżet inwestycyjny spółki wynosi powyżej miliona euro na każdy tytuł.